woRk-a-holiC

Hej. LägeT ??
Hoppas allt står bra till hos er, och att ni inte latar er allt för mycket nu när det är "sommar". Se till att jobba häcken av er, precis som jag gör! haha :)

Tänkte bara passa på att lägga upp en låt jag lyssnade på för ett tag sen, men som vanligt glömmer man uppdatera p.g.a allt stress. Ja, så här har ni Christina med låten "little Dreamer".. låter ju som värsta radiopresentatören här, or not. wtever ;-)

Press It. The Play Button (wt else?!) hehe




Gaad damnit, jag börjar jobba om 10 min. Så sitter jag här och skriver. Det regnar ute med. Fy fan vilken dag att gifta sig för kronprinsessan o fulingen. Men, anyways. Grattis på er, hoppas ni lever lyckliga i allllla era dagar.


Laaater/Miss Lily.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida